20061028

Danes sem prvič skočil s padalom v tandemu. 40-50 sekund prostega pada z višine skoraj 4000m je izgledalo nekako takole:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Posnetek skoka dobim v nekaj dneh. V bistvu je bilo hecno, ker me sploh ni bilo tako strah skočiti v prazno. Bolj me je bilo naprimer strah pri banđiju, ker vidiš tla pod sabo. Tu je vse veliko bolj abstraktno. Je pa noro čutiti prvih nekaj sekund POSPEŠEVANJE v prostem padu. Moj "vodič" je rekel, da sva imela v prostem padu povprečno hitrost 217kmh, kar naj bi bilo baje kar impresivno za prvič, baje da sem imel v zraku "dobro držo". Samo prepustit se moraš. Pa hecen filing je, ko sprostiš obrazne mišice in ti faca plapola v prepihu.