20071201

moj 'hood

Ko se je zvečerilo, sem šel v trgovino po nujne življenjske potrebščine. Obenem sem fotoraziskoval moj nejbrhud.

Pod blokom je bife, bife 104. Odličen izvesek, pazi na utripanje 104-ke! Socrealistični pajzl mi izgleda muy kul. No, ženskam se ne zdi ravno primeren prostor za it na pijačo, ampak očitno ne vedo, kaj je dobro. Nisem še šel na per, ampak nujno grem enkrat.



Potem je podhod z grafiti. Urbana džungla, v njej pa boj za preživetje! V njem mrgoli jonepridipravi, ki na vsakem vogalu čakajo da te zabodejo, in ti poberejo žetone za avtobus in še ledvice za povrh.

Čez cesto je pekarna, kjer so zelo prijazni in prodajajo žemljice, rogljiče in razne zavitke. Sirove štručke so super, prav tako makovke. Vendar sumim, da se za svežim vonjem žemljic in prijaznimi prodajalkami skriva mafijsko leglo. Vsekakor jih bom imel na očeh.


Pičke! Pičk mamo vse polno. Ena se mi je sredi zime kar na cesti nastavljala v spodnjem perilu. Eh, če ne bi bil na misiji, bejbi...



Poleg tega imamo tudi sveže sadje in zelenjavo s sosedovega vrta. In to streljaj od pekarne! Tole mi že sumljivo smrdi po mafijskem kartelu.


Have no fear, fruit and vegetables are here!

Indicev je še veliko. Naslednjič grem preverit cvetličarno in kino Šiška.

No tko. Preostanek večera bom nadaljeval z aktivnim bojem proti aidsu! (vzdržen bom:)