20080504

Tek okrog rožnika



Začel sem s treningom, sicer pozno, 17.5. je tek treh src. Jutr se moram prjavt, pol pa bo kar bo. Tek okrog rožnika - 50 minut (drugič letos) ni bil ravno lahek zame. Vmes sem se enkrat ustavil na prbl 2/3, za izgovor sem imel, da olupim in pojem banano. Vseeno me ni noben prehitel, jst pa sem dva tekača :) Jutri na taičiju bom čist lesen.

Za začetek bo 10ka, 21ka je zaenkrat utopija. Tudi ljubljanski tek trojk (12km) je zame trenutno preveč, ker se teče čez golovec. Za 2. maj je padel krim z biciklom. Če naslednji vikend odlavfam kkšn kilometrčk več kot tokratnih sedem, potem zmorem tudi 10ko. Če mi rata še med tednom odlavfat kkšne pol urce za presekat poleg sredinega baketa, toliko bolje.

Tale map my run je kar kuljska zadeva, gor lahko najdeš veliko prog, ali pa si jo sam narišeš. Tudi za motivacijo je kul. Do drugega vikenda si moram ubost še mp3 plejerčk, pa narest eno tekaško plejlisto, da mi ne bo treba v glavi vrteti teme iz rockyja. Ta se mi je zabliskala, ko sem premagoval zadnje metre na Celovški. Malo je manjkalo, da nisem začel boksat zraka.

ta-ra-ra ta-ri-ra ta-ra-ra ta-ri-ra tararaparara tararam param para taa taaa
naslednjič pa eye of the tiger :)