20071210

supreme

Tole se je zgodilo že dolg nazaj, sem se pa zdele spomnil na to, in mi je smešno.

Z Jocotom sva mela pohod. Najprej smo se ga napili v Bikofeju. In s pira prešaltali na žgano. Ženka Alenka je šla spat, dedci pa naprej v štirko, kot je svetovala wannabi Anastazija. Kjer nama je morala plačat pelinkovec, ker ni verjela, da je Jožetu ime Jože.

Pol pa v T5 na supreme party, kjer je bila hudejša muzika v smislu, da je bolj treskalo kot na sindikalni zabavi. Po dolgem času sem se ga razpucal tko kot je treba. Do švica in naprej. Po koktejlčku in absintu (matr je dober - nooot!) je Joco je pičil dam, jaz pa itak da do konca...

No v glavnem, proti jutru si zaželim limonade. In to svojo željo sporočim kelnarci. Ki pravi, da nima nič vode. Grem na wc in meni nič tebi nič vidim 2 sixpacka plastenk radensk v hladilniku. Seveda prinesem kelnarci, rekoč: tu so limone, tu radenska, naredi mi limonado! (na šanku polne košare limon in limet) Kupim limonado. Spijem. Supreme!

pa spet na densflor čigumi. Zadeva proti koncu, plesišče že bolj prazno, dj pa razposajen ful, huda muza... Pa spet žeja in limonada. In čakam in čakam na prezaposleno kelnarco in se dolgočasim in vzamem par limet in začnem z njimi žonglirati. Če še znam. Itak da ne najbolje, ampak par krogov mi uspe, dokler mi kakšna ne pade dol. nekaj se še podajamo tam po hali z njimi...že kar preseravanje, si mislim... In meni nič tebi nič naberem 5 limet, jih stlačim v žep in se odločim, da je čas za it. In grem.

Po poti srečam dve dekleti, ena ima superduper jakno, sem se moral kar ustavit. Pravi da je japonska, in res tako izgleda. Pa ji podarim limeto za nagrado :)

Naslednji vikend smo si jih pri Jocotu stiskali v pivo - kot to delajo v Mehiki. Ugotovili smo, da sem imel moralno pravico ukrasti limete s šanka, kot kompenzacijo za limonado, ki je glede na okoliščine ne bi smel plačati.

Ugotovili smo tudi, da so limete dosti bolj kul kot limone, ki da delujejo kar malo preveč ruralno za pravo urbano zabavo v prestolnici. Pivo je bilo supreme de luxe.