20080121

Koren iz 7 tekma

Se je odvijala danes med 13. in 14. v Kratochwillu. Bilo je razburljivo. Rezultati so bili znani šele v sodnikovem podaljšku, saj nasprotnik ni pričakoval, da bom šel tako daleč.

Na veliko presenečenje favorita Miha sem slavil zmago s 66:44 pravilno povedanimi decimalkami števila koren iz 7. Naučil sem se jih 75, vendar sem jih nekaj pozabil. Resnici na ljubo je treba povedati, da sem za sestavljanje svoje sekvence potreboval praktično celo kosilo, med tem ko je Miha svoje zdrdral v nekaj minutah.

To seveda ne zmanjšuje sladkosti zmage in 22 pirov, ki sem si jih priboril v trdem boju, kjer umazane igre ni manjkalo.

Miha je seveda zahteval povratni dvoboj, toda o tem se bomo pogovarjali šele, ko bodo dolgovi poplačani in piva popita :) Njegova metoda je bila veliko učinkovitejša kot moja, tako da je moja zmaga v veliki meri tudi posledica podcenjevanja. Toda sedaj poznam tudi njegovo, ki jo seveda kanim uporabiti in izpopolniti po svoji meri.

care!