20080520

foto

izgubil sem fotoaparat, kreten, in to tik pred portugalsko. (ja v nedeljo že gremo, juhu!)
Potrebujem novega, verjetno kar canonovega ixusa, ki je najbolj slick pa še 28 mm objektiv premore.
Sedaj slikam na mobitel in slike so zanič. Danes sem ga uporabljal celo po službeni dolžnosti za dokumentacijsko gradivo.

Sedaj sem ga spraznil in tole je izbor:
iz gornje radgone



Baj d vej, imeli smo se carsko, 10km sem prelavfal v manj kot 55 minutah in dosegel zavidljivo 277. mesto. Stanovali smo pri 73 letni gospe Miniki, ki oddaja sobe in ima vinsko klet. Po teku smo morali degustirat vina in ob dveh smo bli že pjani... Tale oltarček je bil v moji sobi. Res me ni imelo biti česa strah :)

še ena iz predsobe:



pa še kompleks: totalna Janko in Metka scena...



za konec pa še zadnja iz mojega že dolgo let nastajajočega cikla kurje risbe z naslovom "slepa kura"