20061104

danes je malo čuden dan, izgleda da sem kaj takega pojedel

Sem šel zjutraj v Brežice na ogled za en privat projekt, ki mi ga je zrihtala mama od sošolca iz osnovne šole. S sestrinim avtom (mati mi noče več posojati avta, ker sem ji izgubil ključ. Izdelava novega skupaj s kodiranjem me bo stala skoraj 40k. Jaz in denar se pač odbijava eden od drugega. Ne vem pa, kaj je s to srečo v ljubezni? Izgleda da dandanes pride z denarjem...) Investitorka me je častila postrv. Prostor je ful zanimiv, potenciali za dober projekt so, tudi investitorka bi se rada "pustila presenetiti" ampak ne pričakujmo preveč...vse je na meni, da jo navdušim za kaj kuljskoseksihudomušnega. Potem sem šel v Ljubljano po neke fotokopije in potem v Leclerc po darilo za kolegico od kolegice ki ima rojstni dan. Na blagajni mi reče, da mi je zavrnilo kartico. In res se izkaže, da imam na kartici -54k ob 40k limita. Samo debelo sem gledal in nič mi ni jasno, saj sem mislil, da sem še znotraj limita. To sem imel pred par dnevi, ko sem plačeval račune na kliku. Še dobro da sem imel s sabo evre in sem jih zamenjal ter kupil darilo. Je bila pa rahla sramota. Potem sem šel domov. naredil sem zapisnik "sestanka" s ključnimi izhodišči za naprej in pregledal fotke. Še kar čudne. Jaz bi bil še malo dlje na terenu. Nimam ga še pod kožo, ker je kar veliko območje in zelo razgibano. Ima vse, breg, greben, travnik, njivo, gozd, potok...

Zdele grem pa ven. Malo sem zmatran, pa ne vem točno zakaj. Pomojem bom šel kmalu spat. Čudno, včeraj sem pa kar kipel od energije, pa sem bil doma. Mogoče me družba nafila z energijo. Očitno danes jaz ne bom sonce. Bom pa modro nebo.