20080608

poportugalski

Na Portugalskem smo se imeli super. Zajebancije veliko, tempo hud. Res smo veliko videli, tako, da večkrat sploh nismo imeli moći za konkretno večerno pijančevanje.
Izgubil sem mobitel, jebiga. Zadnje čase sem res razfukan, kar se tega tiče, izgubljam vse po spisku.

Z Uršo sva se spet pletla. Zavestno nisem v nič silil, in sem zanalašč ignoriral njena subtilna povabila in jo pustil, da gre sama spat. Ampak sem popustil, zadnji dve noči sem prespal v njeni postelji. Zadnjo noč je nekako ven padla oz. me zasula z vprašanji, ki jih nisem pričakoval. Ko smo šli domov, sem imel zaradi tega cel dan cmok v grlu. To sem ji tudi povedal. In jo prosil, da razčistiva, kaj in kako.

Nadaljevanje tedna je bilo v znamenju darila za Cimpota in Jano, ki sta imela poročni piknik za širši krog družine in prijateljev.
V petek zvečer sem pripravljal nalepke za na avto, ki smo jima ga "podarili". Bilo je hecno. Najprej se mi je pridružil Jože, potem Urša, ki je imela čas in sem jo pač prosil, če pride pomagat, pa je bila kar za, za njim še Kovo, ki je za cimpotov piknik priletel iz Bruslja, pa še Janez in Uroš. Vsak je prinesel nekaj pirčkov in dobre volje. Skratka Škofljiška ekipa + Urša, ki moram reči, da se je odlično znašla v naši zajebanciji, ki zna biti za "zunanjega" večkrat na robu prebavljivega. Ful je bilo hecno, ko je Kovo Uršo takoj ko sta se spoznala, vprašal, čigava je oz, kakšna je njena relacija z mano, pa mu nobeden ni znal odgovoriti. Meni je ratalo malo vroče in verjetno sem tudi zafarbal, Kovo je pa rekel ok, ne bom več spraševal :)

Po nekaj pirih in dimih smo pripravili vse potrebno z zvrhano mero dobre volje. Okrog treh smo se odpravili domov. Mene je peljala Urša, s katero sva imela iskren "razčiščevalni pogovor" glede tega, kar se je dogajalo na Portugalskem. jaz sem ji povedal, kaj meni ni bilo kul, ona pa meni, kaj njej. Pravi, da noče fanta, ker je končala eno komplicirano 3letno vezo in hoče nekaj časa u izi. Potem sva se poljubljala. Res se mi je lepo poljubljati z njo. Ne ve, kaj bi rada. Tako kot jaz. No, jaz sem ji kar direktno povedal, da mi je všeč in da bi rad fukal z njo. Mislim, da tudi ona z mano. Ne gre mi iz glave njen izraz na obrazu, ko mi je rekla, naj jo neham rajcat, ker da ne bova seksala. Predolgo že motoviliva, pa vedno nekaj vmes pride. Ni rekla ne. Bomo vidli, kar bo, pa bo. Jaz imam že kadre v glavi :)
V glavnem, bil je res lep večer. V isti večer sem združil delo, prijatelje in Uršo. Ne vem, če sem kdaj skuhal podobno mineštro. Bilo je dobro.

Pri Cimpotu in Jani na pikniku je bilo zabavno. Family and friends. Škofljica. Mlado in staro. Sproščeno. Iskreno. Mislim, da jima je bilo darilo všeč, ker se je videlo, da smo vanj vložili sebe.

Na koncu smo plesali, domov smo šli zadnji.

Zdaj pa celo nedeljo ždim v sobi in počivam. Ok vsaj opral sem si končno vso gomilo oblek, ki se mi je nabrala. Ta teden moram biti priden, veliko dela me čaka. Hkrati pa je moja produktivnost še vedno bolj ko ne portugalska...

Od vsega skupaj imam ritem čisto čuden. S cimri se sploh ne vidim več. Danes sva s cimrom po nevemkoliko časa rekla par besed. Moram vnesti malo več reda v svoje dneve. Drugače pa se imam res lepo. Zdi se mi, da živim na vseh področjih.