20061112

report za ta teden

Ta teden sem končno vrnil knjige v knjižnice in postal ponosni lastnik dveh fotokopiranih strokovk. za pet dni zamude za dve knjigi plačaš v NUKU 900 sit. jebiga.
V petek sem šel na ekskurzijo na bienale v benetke. Častil biro. Lepo.
V soboto sem se spičil s fotrom. Vse kaže, da se bom odselil od doma, za svojo sobo doma ne mislim plačevati najemnine, saj zraven požrem še veliko nepotrebnega sranja in očitkov o odgovornosti, izkoriščanju... Ja, to, čemur pravimo ljubezen, zna biti zelo bolno čustvo.
Danes gledam oglase po internetu za najem kakšne nepremajhne sobe. Menda se bo kaj našlo, čeprav je bolj slab čas za iskanje. Jutri pa začnem s klicarjenjem. Želim lastno sobo v Bežigradu, Centru ali Šiški. V bistvu upam, da se fotr ne bo omehčal in bom tako na nek način prisiljen zapustiti ugodnosti "mama hotela" (pranje, likanje, kuhanje, izposoja avtomobila) in se vrgel v samostojnost - to je življenje, kjer ti ne ostane nič denarja za razvedrilo, saj vsega porabiš za osnovne življenjske stroške. Bom pač prisiljen biti bolj pragmatičen, učinkovit in se končno naučiti, da je osnovni namen dela služiti denar.

Že cel dan sem prijetno vznemirjen, juheeej bom šel na svoje...

skok na svoje:
...in že letim:

kakšen bo pristanek, še ne vem...

ps. na stilu 1 je kolega, na stilu dva sem pa jst. Vir slik je pa posnetek mojega skoka s padalom. Malo so temne a jebiga.