20080614

Petek 13.

- Zmenili smo se, da gremo na tek na Rašico, čeprav je cel dan scalo
- z johnom sva se zmenila, da me pobere ob petih pred blokom. On me je pol ure čakal na parkirišču od bloka, jaz pa na postaji na celovški. Ob pol petih, ko sem šel nazaj v blok telefonirat – ja še vedno sem brez mobitela - , kje je, sva se srečala pred blokom; sori John.
- na teku na Rašico sem se zgubil. Na klancu sem si vzel na izi, hitreje v resnici ni šlo. V klancu sem bil predzadnji, ko so punce skrenile v svojo smer, nisem videl več nobenega pred mano:). Tudi motivacije ni bilo prave – nikogar za tempo, niti nisem imel občutka, koliko je še klanca...tekel sem sam in v glavnem nekje pod vrhom sem ubral napačno smer. Potem pa klanec navzdol, kjer sem tekel do vznožja na napačno stran hriba. Ko sem srečal prvo živo dušo na cesti (točno pri tabli »Loka«i in ga vprašal kje sem, se mi je kar malo stemnilo...potem pa nazaj gor 100m do vrha (najprej sem imel še željo priteči do cilja), kjer sem klical iz kmečkega turizma »Blaž«, da sem se izgubil. RES BEDN filing, ko ne veš a bi klel a bi se smejal.
- mislim,da sem se kar konkretno ohladil ves premočen od švica in dežja, ko sem čakal na "reševalce".
- ne bom fukal niti ne grem ven – za oboje sem si sam kriv – bi si pa telefon zrihtal in se zmenil.

OK, dejmo kaj pozitivnega najt v tem dnevu:
- Dobra stran tega, da sem se izgubil, je, da so morali počakati z zaključno slovesnostjo zaradi mene. Potem so me prišli iskat z avtom in vozili smo se fakin dolgo nazaj.
- Še boljša stran je to, da sem kvalitetno utrujen in grem spat
- John in Tina in Uroš in Mateja in Barbara in Katarina in cela familija so carji :)
- Jutr bo zihr bolš, ker so slaki na škoflci...

aaja včeri sm bil na roisin murphy. Bistven del večera mi je bil druženje. Sej na koncertu so mi parkrat šli mravljinci po koži, ostalo časa sem se prepričeval, da je kul in zanimivo. Če ne druzga je bla simpatična bekvokalistka z velikimi joški res huda. Recenzija koncerta in primerjava z današnjim na Hrvaškem še sledi (vsaj obljubila si, Nina :)

Čeprav Roisin je modelka, nimam kej rečt, pokazala je svojo lepo belo rit. RISPEKT!
Globoko v oči sem se videl z eno res luušno punco, ki je šla mimo. Podaril sem ji nasmeh. Vrnila mi ga je.

4 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Strinjam se z tistim stavkom: "...........so carji...." jeeeeeeee

Hvala Luka, RISPEKT tudi tebi ne sam Roisin :))) da si se vrnil čil in zdrav dol z Rashice

LP, Tina

18/6/08 13:14  
Blogger 'luka said...

Hvala. Drugo leto pa do cilja!
Rispekt tudi tebi, očitno si edina, ki si ugotovila, da je možno tut komentirAT

Kdaj gremo spet laufat?

19/6/08 00:18  
Anonymous Anonimni said...

Ej jst sem takooooj za, sam da je čim bolj ravna položna proga :)) Pa še psa loh sabo vzamem in ji na konc rečem RISPEKT :D

a v soboto boš kej v Grosupljem? Đon basket špila, pol so pa Mambo Kingsi zvečer......

jst pridem z Katarino (Rogla) mal pochekirat...

19/6/08 12:39  
Blogger 'luka said...

Če ne bom preveč zmatran... Sam me bosta mogle pobrat, ker nimam avta :)
A se kr zmenmo pred blokom, hehe

20/6/08 19:27  

Objavite komentar

<< Home