20061206

predvčerajšnjim


--> sem sanjal, da letim!!!! Bilo je super, dogajalo se je v nekem supermarketu? Ležerno sem kruzal med in nad policami in raznimi artikli cca 1-4 m nad tlemi. Jebiga, bil se sem zaprtem prostoru, ampak že ta supermenovski filing, no zdej grem pa malo gor pa okrog, no zdaj je ovinek, juhuuuu. supeer.

(...v razmislek: torej moj blogerski nadimek ima nek smisel, vendarle, no ja morda se lahko preimenujem v luk_supermarket)

Na koncu sem prišel na blagajno, ne vem kaj sem kupil, vem pa da mi je po nekem čudnem spletu okoliščin (najbrž sem jo impresioniral s svojim letenjem, hehe) blagajničarka dala svojo telefonsko... škoda da sem jo pozabil...

Nazadnje, da se spomnim, da sem letel v sanjah, je bilo par let nazaj, ko sem v 4 dneh 4x letel z avionom in je očitno to naredilo vtis tudi na mojo podzavest...













--> danes mi je pa Miklavž prinesel čukulado in arašide.

Glede dela pa takole: še vedno sem prepričan, da mi bo uspelo. Včeraj sem spal 4 ure, danes računam na 5-6, za četrtek in petek bomo pa bolj zombi... glede na to, da bi moral še na brucovanje /verjetno ne bom šel razen če nebo šla kaka krajinarka na kolena/ali pa to obljubila... pa v petek je nek diplomski žur, v soboto moram pa ob !osmih zjutraj! printat 2. etapo oddaje - analizo krajine. Stvar je izvedljiva, ampak mi nikolinidovoljdobrodanebimoglobitišebolje komplikatorji pač rabimo "malenkost" več časa. Pa še ta kompatibilnost programov me jebe in seveda lahko pričakujem odpoved vseh možnih programov in mašin ta vikend. Od včeraj naprej mi printer sploh noče več printati, NIČ! To bo še zabavno! Spet se ga bom zadel z nespanjem! Ko pridem v fazo, ko mi bo vse vseeno, bo že v redu.

ajd, tolk zaenkrat iz moje kontrole letenja. Zaenkrat še v zraku!