20061208

DJ FORMAT vs OBČINA DOBROVA-POLHOV GRADEC

Jutri ob osmih zjutraj oddajam strokovne podlage za ODPG - beta verzijo. Imam že veliko narejeno, pa še veliko za narediti. Predvidoma (noč brez spanja) mi bo uspelo vse narediti, you work better under pressure in to sranje...

Do sedaj vse ok. Velik napredek, vsebinski in količinski. A prav danes dobim prijazno avtogenerirano sporočilce na emajl, da bo drevi v štirki plošče prekladal DJ FORMAT, ja njegov ill cullinary behaveour mi gre večkrat po glavi. V normalnih okoliščinah tu sploh ni kaj za razmišljat. V idealnih okoliščinah bi do danes že itak imel vse odgovorno sfiniširano, dvakrat pregledano in sploh spolirano. A jebiga, realka je drugačna, jasno predvidljiva.

Še celo opcija, ki vključuje delo, hitro 2-3 urno razpucavanje na densflor in spet povratek za ekran ter sfiniširanje - lejautiranje kart, ki se je zjutraj zdela uresničljiva, postaja domala nedosegljiva.

Dj Format, pač te bom poslušal na domazapečenem in sploh ne tako hrustljavem kot bi bil lahko ploščku.

Ob vsem tem jamranju, ki to v resnici ni, saj mi ni pretirano bed, naj omenim, da se v preteklih dveh tednih počutim dobro, čeprav utrujeno. Namreč, spet sem dobil občutek, da nekaj zmorem, občutek produktivnosti, občutek, da nekaj dobro delam. In to mi je zakon. Zadnjič me je, po treh urah spanja, ko sem po jutranji ljubljani šetal z neprespanostno munjenostjo, doletelo, da sem v bistvu bolj srečen zdaj, ko zadnje 14 dni bolj malo spim, ko sem pod pritiskom, ko živim praktično samo za računalnikom itd. Bolj se počutim ŽIVEGA, ker FAJTAM in vem, da ZMAGUJEM.

Tako , oprosti, dj Format, žao mi je što se nečemo susreti, pa sej je naslednji petek tud hud event v štirki. Ampak takrat me pa tud ne bo, ker bom na smučanju, jujujuhuhu!

Ps. Danes bom izpustil tudi diase s Kitajske in Kitajsko večerjo združeno z diplomskim druženjem. Kot dodatno izbiro sem včeraj dobil še homemade suši in vtise z Japonske.

PSS. Včeraj sem za med 21 in22.30 skočil na brucovanje in mi je bilo kar malo žal, ker sem moral it ob vseh teh lušnih puncah. Ampak sem "raje" do 6h zjutraj plužil pred ekranom.

Šta se mora, nije težko. Tudi če vsi, ki jih poznam uživajo veseli december. Ob priliki navržem teorijo (ki ji delno tudi verjamem) o povezavi med nonstop delom na mejah človeške zmogljivosti in ustvarjanjem presežka.