20080714

krim iz ljubljane

Štartal pozno - 12.20 iz šiške, ker sem moral spreminjati plane. Ok, če bi prej vstal, bi tut prej šel. Ok, če mi ne bi blo treba 3x nazaj v flet ker sem pozabil
1) napumpat gume
2) windstopper
3) kape
bi bilo mogoče tudi hitreje.
Že ko sem se mu bližal po ižanki sem upiral pogled v temne oblake, ki pa se mi niso zdeli pretemni.
V Iški vasi na začetku vzpona ob 13.05 sem srečal eno kolesarko in si rekel, če ona, potem tudi jaz.
No tam nekje na polovici je začelo oddaljeno grmeti in kkšna kaplja se je čutila.
Zadnjo tretjino je deževalo, nalivi so bili kratkotrajni, pa tudi drevesa so nekaj precedila. Vseeno sem gonil bolj, kot bi drugače. V bistvu je dež prav sedel, ker me je prijetno hladil, zeblo me je pa mogoče vse skupaj 5 minut.
Na vrh premočen, rabil sem 1,5h.
Imel sem za preobleči, juhu! Čaj, štrudl in isopijača - 4€, a neprecenljivo! Da ne omenjam, da se je konkretno uscalo, ko sem na toplem srebal vroč čaj.
Ob 3h sem že pičil, dež je skoraj popolnoma ponehal. Ko sem pribrcal do LJ, je bilo že sonce.

Dobra tura. Vseskupaj je naneslo 65 km...ja iz ljubljane do vznožja se kar vleče in tudi ižanka je katastrofa.
Drug vikend grem spet.

2 Comments:

Anonymous Anonimni said...

luka, tolkokrat sem že prebrala ta krim iz ljubljane, da se mi zdi, da sem bla še sama gor!!!! torej?!?!?! in ne mi s takimi - se mi nič ne dogaja! ker vem, da ni res!!!! mam vire! (a si slučajno vidu kolko miljon klicajev sem uporbla??!!!)
vidmo v petek?

3/9/08 20:04  
Blogger 'luka said...

Se vidimo v petek.
Post sledi.
Si bom vzel čas za vikend, da grem spet na Krim.
V nedeljo.
Oblubm.

4/9/08 07:29  

Objavite komentar

<< Home