20080920

generalka

Nikoli nisem rad pospravljal. Vedno se mi je zdelo, da je to neprijetno, nepotrebno, duhamorno in nasploh zelo dolgočasno opravilo. Samo spomnim se na besede: Pospravi svojo sobo in me zmrazi.
Že dolgo nisem pospravil sobe, ker »nimam časa«.
Pred nekaj trenutki sem prišel do dveh spoznanj:
1. Pospravljsnje je nujno. Je takorekoč neločljiv del življenja.
2. Pospravljanje sobe je pospravljanje sebe.
S tem, ko pospravim svojo sobo, stanovanje ali hladilnik, pospravim tudi svoje srce, dušo in glavo. Iz tega sledi tudi sledeče:
Preden svoje srce ponujaš okrog, ga pospravi. Nobeno srce si ne želi smeti od drugega srca.
Oprosti za moje smeti, za katere sem naivno mislil, da ti jih lahko naprtim.

Danes je petek zvečer. Šel sem domov in začel pospravljati svojo sobo.
Ko bom pospravil sebe, se bom trudil, da ne bom sprejemal smeti od drugih ljudi. Zadnje čase se počutim zasutega z njimi.

In zmagovalno vprašanje: kako postati katalizator, ki smeti spreminja v zlato?

3 Comments:

Anonymous Anonimni said...

hahaha....ja sej si kr dobr napisal....dejansko je res tko da je pač treba pospravljat.....

Jst ful rada...ne preveč pogosto, ampak sem vseeno kr dejavna pri tem....

P.S. pospravljanje je ene vrste šport.....vse mišice delajo ;)

10/10/08 15:29  
Blogger 'luka said...

...ja in tudi pri športu se na podoben način, mislim da še bolj, spucaš.

13/10/08 22:31  
Blogger 'luka said...

...je pa res, da ne morem reči, da so vse čistilke u ober fit, čeprav ful pospravljajo :)

13/10/08 22:33  

Objavite komentar

<< Home