20061211

čakam na sneg



Zvečer je mati delala snežene može za čestitke, ki jih bodo delali v šoli jutri, pa sem se ji pridružil...malo sem se igral in naredil dve čestitki za novo leto. Prvo podarjam internetu! Na njej je narisan sneg, ki ga komaj čakam, glede na to, da je padla odločitev, da gremo smučat za vikend, ker baje sneg je! (eto: vzameš piclja, maleviča, sneg in štirivvrsto).

PS Danes sm oddal ŠRP in delovno verzijo strokovk. Nauk: kdo danadanes še rabi spanje?
Pri printanju je bil problem in so mi skoraj vse slikce padle ven. Jebiga. Prejle sem govoril s sošolcem, ki januara piči s punco delat v London. Baje da je ful povpraševanje, olimpijske igre 2012 in vse se gradi... Mogoče bi tud jaz šel s trebuhom za kruhom...v V E L E M E S T O. Ja nič, treba bo ta portfolio dokončat že enkrat ane, še prej mormo pa zmagat natečaj :), da ne bo dolgčas za praznike...

pa ko bo sneg, si naredim eno sneženo ženo. samo zame se bo stopila.