20070126

Spet na silo

delam v noči. Klasifikatorska boring jajca. Nujno zlo, v skoraj brezupnem zaostanku, itak. Se mi je začelo spati, očitno je guarana popustila. Pa sem malo čekiral po siblogsih in ugotovil, da je še par takih, ki delajo ponoči ali vsaj jamrajo o tem. Pa nisem več tako zaspan (sotrpini vedno pomagajo) in bom oddelal še eno kitico. Bomo vidli, kako bom jutri (na silo) vstal. Mt sem napisal na pildek, naj me zjutraj prosim zbudi, preden gre v službo!

Zdaj sem se spomnil, da je to redno počela, ko sem hodil v gimnazijo, saj je skrbela, da ne bi zamudil in bognedaj dobil kakšne neopravičene ure. Metoda, ki me je vedno vrgla iz postelje: Mt mi odkrije kovtr (ker je vse drugo že poskusila - prižiganje luči, vpitje,...) in potem me sram pred mt zaradi jutranje erekcije ("uradno" pa šok zaradi mraza) vrže v pozicijo, v kateri naj se šotorčka ne bi vidlo..."jutranja telovadba" se je potem nadaljevala še na busu (takrat sem po moji biološki uri namreč še spal). Eh srednjašola.

ajd, delat!