20061224

update

Evo , še dvajset minut pa se bo spet rodil Bogec.
Zdele peljem sestro in sestrojebca h polnočnici...
...
...evo me nazaj, kaj sem že hotel: aja razmišljal sem o tem, da bi šel k maši, da bi poskusil občutiti delček čarobnosti, kot sem jo čutil včasih, pa se mi ni dalo. In sem prišel domov in po tvju videl začetek prenosa polnočnice in me je minila želja. Ne vem zakaj. Raje sem zgubljen, prepuščen sam sebi.

No pa to ni bil namen posta.
...obnavljam portfolio-za naslovnico izbiram barvo. Trenutno je prvi favorit tale barvna kombinacija:
Kar me pa najbolj muči pri vsej stvari, pa je to, da za par projektov ne najdem NIČ, a ma NIČ. Nič na disku, nič na bekap cdjih, nikjer, čeprav vem, da mora nekje biti, ker sem pred vsakim formatiranjem diska vedno vse zarhiviral. Tak oda mi manjkajo 3 projekti in bom moral okrog fehtat za material. No v bistvu sem že pošiljal mejle, pa upam, da se bo nabralo kaj jpgov ta teden. Še font moram izbrat en kuljski. Za en res kuljski portfolio si moraš vzeti čas. Tega pa ne mislim. Tako da čimbolj simpl, skupaj zložiti, nič komplicirat in tojeto. Čim manj slik za en projekt. Še te tri dobim in skompletiram do konca leta. Za 2007 bo pa en resen sajt treba narest. To si obljubljam!