20070118

report in razmišljanje

Evo, končujem mojo delovno noč za danes, ki se je nepričakovano zavlekla. Ampak delam zanimivo stvar tam doli in gori v Brežicah, sem že nekaj pisal o njej, ko sem imel ogled terena. Pa je klicala investitorka 12.1., če je že kaj narejeno, da bi ona že kaj delala... Zmenjena sva bila, da 10.1. začnem delati na njenem projektu, ker do tedaj nisem imel časa in da do konca februarja izdelam idejno rešitev. Pa zdaj pravi, da bi ona že konec januarja imela, da bi že delala. Pa bom pač moral nekaj na hitro narest. (You work better under pressure...). Ta konec tedna imava prvi sestanek, kjer ji moram predstaviti koncept. In danes sem dobil par hudih idej (zato pač še ne spim), ki jih moram jutri samo še dovolj jasno naskicirati - neke hitre fotomontaže bodo to, pa kakšne skice, referenčne fotografije že izvedenih projektov - da se pokaže glavne principe urejanja...Najbolj mi je kulj, ker so rešitve zelo RACIONALNE, preproste in rešujejo osnovne probleme - zasebnost, razgled, dostopnost in hkrati, kar je najpomembneje, ohranjajo obstoječe kakovosti prostora, in še več, karseda dobro poudarjajo njihovo doživljanje. Skratka, mislim, da sem osnovne poteze v prostoru že dobro nastavil, bolje rečeno - iz prostora jih je bilo potrebno samo razbrati. Stvar bo treba le še razviti in izpeljati do konca. Ko bom mel kako slikco, pokažem. Jebiga, skener mi nekaj štrajka.

Portfolio sem skoraj končal, kar zadovoljen, še par popravkov (1 dan dela). Čisto, brez odvečnega okrasja, držati sem se skušal načela: manj je več. In mislim, da sem uspel povedati bistveno...

S tem končujem poročilo in začenjam z razmišljanjem: v zadnjem času ful delam. Ta vikend skoraj nisem spal - čas med soboto zjutraj in ponedeljkom zvečer sem doživljal kot en sam doolg dan. Oddal sem projekt, ki sem ga sicer vsebinsko končal že konec lanskega leta. Point: mislim, da imamo ljudje zaradi tega, ker ni zime in snega nekako porušen bioritem. Ko je sneg in zima, gremo tudi mi ljudje malo na zimsko spanje. Čas se pozimi upočasni. Letos ni tako, dela se na polno, saj je že kar pomlad in vsi kar butamo od energije. Zato komaj čakam sneg, da se bom lahko malo ustavil. Ps: Seveda dopuščam možnost, da moje razmišljanje ne drži.

Prihajajoči vikend pa planiram več druženja. Tudi par perov se mi bo prav prileglo.