20070130

utrinek

Včeraj sem videl muco, ki je elegantno, kot to znajo le one, splezala na drevo. Matr sem ji bil fouš.

Portfolio sm naredil, danes ga nesem sprintat. Ko bom spucal vse "stare dolgove" - to bo, upam, v začetku marca, začnem projekt "moja tazaresna spletna stran", kjer bo moja mapca na ogled tudi internetu. Imam idejo pokazati oblikovanje prostora kot proces. Torej imeti blog, kjer bi vsak dan ali pa vsak teden objavil: delam topato, tle mam probleme itd. Problem je, ker nisem samostojen, torej delam za druge, kar pomeni, da to težko kar objavlim na netu - bi rabil vsaj njihovo privolitev. Bomo vidli.

Naslov bi bil: Golo oblikovanje. (tko kot Jamie v kuhni) Kar bi se mi zdelo še posebej zanimivo, je, da bi lahko ljudje s komentarji vplivali na sam razvoj ideje. Mogoče me nekdo kot "laik" in "neobremenjen" lahko na nekaj opozori, na kar sem zaradi prevelike osredotočenosti pozabil.