20070206

Patetico in novo leto




Ta petek sem kupil dve karti za Patetico z namenom, da ju podarim kolegici, ki mi je naredila zares veliko uslugo. Ne, ni to kar misliš - usposobila mi je neke prostorske podatke. Potem se je izkazalo, da je bolna, torej s kartami ni imela kaj za početi. Zato sem ju podaril kot darilo za novo leto sestri in njenemu fantu. Jebiga, pri meni gre vse bolj počasi, ampak bolje pozno kot nikoli. Sestra je bila čisto presenečena in sploh mehka. Je rekla, da jima je bilo zelo všeč na koncertu - bilo je v kavarni Union, tako intimno vzdušje. Po smsu se mi je pohvalila, da ima sedaj njihov cd s podpisi. Meni pa je bilo zelo toplo pri srcu, ker sem ji podaril lep večer. Zdi se mi super, da podariš nekomu darilo ali malo pozornost, čeprav ni "nobenega" razloga za to na točno tisti dan. Se mi zdi, da je občutek, ko dobiš darilo od nekoga na en x dan še boljši, saj ga nisi pričakoval. Hkrati pa je še bolj očitno, da je darovalec podaril darilo ne zato, ker bi "moral"- kot to velijo neke nepisane norme ob praznikih itd, temveč zato, ker je to želel.

Sklep: večkrat moram komu kaj podariti, pa četudi zgolj kompliment. Hec je v tem, da so razlogi za darovanje dvojni: Prvič, da pokažeš človeku, da ti nekaj pomeni, da spoštuješ in ceniš odnos, ki ga imaš z njim. Hkrati pa se - kako egoistično - sam prekleto dobro počutiš. Nova priložnost za darovanje je že na vidiku, zgoraj omenjeni kolegici se še nisem oddolžil za uslugo.