20070226

update

Poročilo o preteklih dveh vikendih:

Naj že takoj povem, da ni bilo nič seksa, tako da lahko kar nehata brat, draga bralca:

Sobota, 17.2.: maškare: bili smo skupina japonskih turistov. Bilo je kul, radoživo, zabavno. Taprava družba. Veliko smeha. Uletaval smo u lokale in snemal folk in se mu čudil. Imel sem kamero in skoraj vsakič sem pozabil sneti pokrov objektiva. Pa ful se pozna, kako sem postajal vedno bolj pijan, ker mi je skoz nekaj zoom nagajal in sem mel enominutne reflekse. Počutil sem se skrajno duhovit samemu sebi. Navihan. Ne vem, ali sta k temu pripomogla tudi dva kozarca absinta. Edino, kar mi je manjkalo, je bil zaključek – morali bi iti plesat (funk factory), pa je potem volja večine odločila, da ne gremo, ker je predrago in se ne splača dat 8€ob skoraj 4h zjutraj. No ja, to bi se lohk zbrihtal preden smo s taxijem iz centra prikruzal v rudniško cono... A jebiga. Potem smo pri eni izmed »potencialnih kandidatk« zaključili z jutranjo debato. Una, ta netolk simpatična izmed obeh (ok, koga bi izbral med leopardkinjo in čarovnico...), pravi, da se tipov zelo hitro naveliča, da ji je edini pomemben kriterij za tipa, da dobro seksa, in da je kriterij dobrega seksa »trije orgazmi«. Pri seksu je očitno zelo pomembno štetje. Take stvari so mi čisti turn-off. Jebiga ni glih sproščujoče, še manj pa rajcig, če ti ženska pred seksom reče: pa glej da mi bo trikrat prišlo...malo občutka prosim no, nisem (vedno, hehehe) sexmašina... Po mojih »bogatih izkušnjah« psica ki takole laja, ne grize. Čeprav sem imel tudi občutek, da sta se obe malo bolj zapalili za J., jebiga, višji je.

Sobota, 24.2.: šel sem v šterko plesat. Bilo je nujno, ker sem to potreboval. Letos do včeraj sploh še nisem plesal. Sem mislil, da se bom na densfloru razpucal že za pusta na disko, pa ni šlo. Šel sem sam – brez prilagajanj in občutka, da nekomu nekaj vsiljuješ. Bilo je sproščujoče, očiščujoče. J E B I V E T E R ! Pozitivna energija. Trezen, ok no spil sem 3 pire v celi noči. Zadet od plesa. Dobre glasbe. Čeprav sem se zadnje čase počutil izčrpanega, sem ugotovil, da imam še vedno veliko energije, samo povezat moram krog in včasih spremeniti smer. Spucal sem svoje energetsko vezje. Nujno večkrat narediti. Odlična kombinacija muzike: na main flooru drum'n'bass. Mogoče sem pričakoval malo bolj soulful/funky. Borka je zakon. Naredil je večji žur kot taglavni dj. V bar čošku funk in soul in malo mešano. In potem tako malo rotiraš...Zmagovalni pesmi večera: Benč: Ta noč je moja in Sreča na vrvici – sem moral kar pograbit najbližjo deklico, da sva skupaj »odplesala« to srečo.

Vtisi: še vedno imam »žmoht« in še me deklice opazijo. Prišel sem plesat in noret - to sem tudi izžareval in to pozitivno energijo so opazile... pomojem tudi zato, ker sem se odločil, da to ne bo lovska noč, te se itak sfižijo...ker zavohajo sušo. Bilo veliko punc, ki jim ne bi rekel ne. Videl sem tudi tri punce, za katere bi šel na kolena. Vse tri so imele fante sabo. Pizda.

Bera: srečal 2 znanca, malo kramljal. Plesal z dvema puncama. Folka je bilo ravno prav. Ni bilo gužve, ni bilo prazno. Slikal se s tremi razposajenkami (ena od njih mi je bila fukiš), ki so šle zgodaj domov. (Žal mi je, da se nisem spomnil, da bi ji zatežil, da naj mi pošlje fotko). Potem sem jedel pico margerito pri šiptarju (a je to diskriminatorno, če rečem šiptar?) in šel domov z busom ob 5.45. Aja, dva tipa sta me vprašala, če imam xa. Javaldamafalda. Če je huda muzka ne rabim xa. Če pa ni huda muzka me pa ni.

Cena: 2,5€ bus, 9€ vstopnina, 9€ pijača v štirki, 3,5€ pica in voda= 24€ / biti jebiveter za par ur= neprecenljivo

Zadnja 2 vikenda sem dobro izkoristil v smislu nočnega življenja. Cilj: združiti dogodke 17.2. in 24.2. v en večer. Pa lupčkal bi se z eno lušno punco. Sklep: naslednji mesec grem spet na liquid grooves v štirko.

PS: imam novo frizuro. Nisem več Prešeren, prelevil sem se v kratkokratkolasca. Punce pravijo, da sem zdej lepši. No ja, vsaj za košarko bo pomagalo. Bom lažje videl koš.